Klart, nu blir det fika med päronen!

Sådär. Då var jag hemma igen & den här dagen lär jag inte glömma på länge för fyyyyyyyfan vilken smärta! Gjorde som sagt 2 tatueringar idag. Den ena va väl ingenting men fifan...

Bilderna gör tyvärr inte dom rättvisa. Skuggningarna från den på benet ska gå ifrån rött till ljusgrått sen:) super nöjd. Ni får bättre bilder imorgon!

Becca var först ut med att göra sin: i an a soldier på ankeln, sen la hon till en not bakom örat, hon hade en sen innan.

Jag gjorde ju som bilderna visar mina efterlängtade 3 noter bakom örat och min lilja på vaden ner på foten, självklart över fotknölen också, AJJJJJJ! Super nöjd iaf.

Nu kommer päronen strax hit så vi ska fika lite & äta cheesecake.'
Men vi hörs som vanligt senare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback