Mitt hem & pyssel - nya kategorierna!

Mitt hem & pyssel - nya kategorierna som jag gjorde där jag tänker visa bilder ifrån mitt hem.
Jag är ju en riktig "pysslare" så jag älskar att inreda, pyssla & fixa här hemma & det vill
jag gärna dela med mig utav för att hoppas kunna ge andra lite inspiration ;) 

Pyssla är något som alltid legat mig varmt om hjärtat, därför tänkte jag framöver visa sånt
som jag gör & berätta hur så ni kan göra likadant! :)


Röda (pyramider) eller något som jag hittade på rea; kanon. 25:- styck. älskar skenet ifrån dom.


Taget med blixt på. Dom är såå mysiga! Ångrar inte det köpet. Love!
& mina svart/vita bollar som just nu ligger i fönstret för jag inte visste vart jag skulle göra av dom.
Köpta på loppis för 5:- Kul detalj tycker jag.



Kommentarer
Emma

SVAR: tack! joo tänkte att man skulle göra bloggen mer "vintrig" med vinterbilder ;)

Svar: - låter härligt ju! vintern ger kyla men värme på samma gång tycker jag! =) Kommer komma upp lite tips senare. kommentera gärna & säg vad du tycker ;*
Niccyyy,

2012-12-15 - 21:04:49 LÄNK: http://emmasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback