TILLBAKA (igen...) till min gorgeous blogg!

Här har ni mig, gamla (säkert för många) igenkända niccyyy.
Känns roligt att vara tillbaka! (igen...)

Och för er som inte känner till mig tänkte jag dra en kort presentation
för att ni ska ha någon jävla aning om vart ni har hamnat! 

För det första, så ska man ha i bakhuvudet när man läser den här bloggen
att ALLTING ska tas med en nypa salt. Jag är inte som alla andra som 
försöker vara någon de inte är eller sånt skit, jag bjuder på mig själv 
och för dom som stör sig på det kan dra! Passar det inte så fine.

Yes, sån är jag. Jag står för vad jag tycker och jag tänker som sagt
inte sitta här och låtsas vara en stureplansbrud eller provocera för 
att folk ska läsa min blogg. Här är man sig själv, så är det bara!

Gillar du normala, enkla människor så kan du stanna tycker jag.
Då är du mer än välkommen, för er plastic babes som tror ni är något... pfft.
PLASTIC IS NOT FANTASTIC.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback