Dålig update!

Usch, har verkligen varit kass update den sista tiden..
Fasen va mycket skit som man inte ens tänker på att man ska fixa
innan jul.. herrejösses!

Men nu är granen inne & klädd, knäcken är klar & lussekatterna färdiga.
Imorgon är det julafton, jag & älsklingen poppar just nu popcorn & tänkte titta på 
en film: Kate & Leopold, någon som sett den? Ska tydligen vara rolig.


Perfekt uppesittarkväll om man frågar mig, med sin älskade! Bingolotto är inget för mig ;) haha.

Imorgon ska jag FÖRSÖKA uppdatera, iaf en gång men jag kan inte lova, det blir mycket imorgon.

Först ska vi upp & äta mysig julfrukost, sen klockan 12 ska vi vara hemma hos älsklingens familj & äta 
& fira julafton med julklappsutdelning... Efter det runt 5, vidare till mina föräldrar & äta middag & ha 
julklappsutdelning med paketleker & sånt kul :) Ha en trevlig julafton allihopa, det är ju trots allt om 25 minuter.

HA DET BRA FÖR DET SKA IAF JAG HA! :D





Kommentarer
evelina&julia

tjenare! vi har en tävling på våran blogg som det är fina priser i att vinna (bland annat presentkort värde 500kr) och det tar bara tre sekunder att delta så gå gärna in på bloggen och var med!

http://hhubbe.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-presentkort-ifran-ginatricot-kiks.html#comment

2012-12-24 - 20:58:31 LÄNK: http://hhubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback