Skit blogg-app!

Åh, va trött jag blir på blogg.se;s app! Den funkar ju fan bara någon gång ibland...
Någon annan som har problem med den?

Jaja, whatever! Är iaf hemma hos päronen & grejar inför jul. Har bland annat hjälpt till
att slå in en massa julklappar, HERREGUD! så här mycket paket har vi inte haft förut tror
jag.. förutom när jag var väldigt liten då möjligtvis. Nu hjälper jag mamma med lite småplock
eftersom älsklingen är i stan & handlar det sista i julklappsväg till mig, & då får man inte va med ;( haha.
JAG ÄR EN VÄLDIGT NYFIKEN PERSON NÄR DE GÄLLER JULKLAPPAR! jösses, som ett litet barn ;)



Nu ska jag gå & fortsätta. Vi hörs senare (om appen funkar för har inte så mkt tillgång till data nu..)
annars hörs vi när jag kommit hem, men det blir senare ikväll isf...
Tjohejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback