Vem är Niccyyy?

Hejsan på er igen läsare
Ni såg säkert min tidigare presentation, men som dock mest
handlade om min blogg. Vi kanske ska tala om vem Niccyyy är också?

Här har ni mig & mina bebisar!

Världens isärklass mest livsnjutande person.
Nej, jag är inte världens snyggaste (vilket jag aldrig påstått) och nej,
jag är inte pinnsmal som alla dessa bloggande tjejer som tror dom är 
"ideal" heller. Jag är mullig, jag njuter av livet & mår bra.
Jag badar inte i pengar, men har så jag klarar mig och klagar inte.
Har inte 3000 olika "fejk" vänner. 
jag har hellre få men äkta vänner & dom vet jag vart jag har! 

Jag mår bra som jag har det!
Bor tillsammans med min sambo "T" sen ca 1½ år tillbaka & våra 2 missar som var 6 månader den 27:e nov.


Errol är hankatten till vänster - Mini är lilla tösen till höger. <3
___________________________________________________________________________

Vi bor i ett hus på landet som vi köpte nu i somras, så mycket utav bloggens
innehåll kommer väl handla om inredning & hur jag gör om här hemma & pyssel
& knep. Det är väl roligt :)

Jag är 20 år, så jag är en pigg tjej i mina bästa år som förtillfället är hemmafru,
och det trivs jag bra med men ska väl börja jobba någon gång också kanske! ;)

Är det något ni undrar om mig, mitt liv eller något annat?
Ställ frågan i blogresponse rutan här bredvid till vänster, eller i en kommentar!
Va inte rädda för att fråga, är en öppen person & har lätt för att prata om allt.

Kyssssss på er.



Kommentarer
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- tack detsamma! :)

Svar: - Börja gärna läsa :)
Niccyyy,

2012-12-15 - 00:02:19 LÄNK: http://tjejenida.blogg.se
Emelie Bohlin♥

Sv: Tack!
Din blogg är också jätte fin :D

Svar: Tack =) Vill dock ha ny design. Du gör inga eller?
Niccyyy,

2012-12-15 - 00:12:28 LÄNK: http://emzaan.myshowroom.se
I D A

sv: hejhej! åh tack så mycket, och fin blogg du har själv :)

Svar: Tack :)Du gör inte designer eller?
Niccyyy,

2012-12-15 - 00:12:57 LÄNK: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback